.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محصولي قائم‌مقامی سید مهدی هاشمی را رد کرد

وزير كشور گفت: آقاي هاشمي تازه از وزارت كشور رفته است و از خود ايشان كه سوال كرده‌اند نيز آمدنش به وزارت كشور را تكذيب كرده است.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از فارس، سيدصادق محصولي در حاشيه صبحگاه بسيجيان كه در وزارت كشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا خبرهاي مطرح شده درباره قائم مقامي سيدمهدي هاشمي صحت دارد، گفت: آقاي هاشمي تازه از وزارت كشور رفته‌اند و از خود ايشان كه سوال كردند اين مطلب را تكذيب كرده است.
وي درباره قانون انتخابات و ارائه قانون جامعه انتخابات نيز اظهار داشت: در رابطه با قانون انتخابات چون قانون است ما تابع هستيم.
محصولي افزود: آنچه كه مجلس تصويب و شوراي نگهبان تائيد مي‌كند ما در اجراي آن تابع هستيم.
وزير كشور ادامه داد: دولت نظراتشان را اعلام مي‌كند و منتظر مي‌شود كه مصوبه مجلس حاصل شود و پس از تائيد ما به عنوان مجري مر قانون را رعايت مي‌كنيم.
محصولي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چه توصيه اي به بسيجيان وزارت كشور داريد، خاطرنشان كرد: براي آنكه پيشرفت و تعالي را در جامعه شاهد باشيم بايد اخلاق مدار باشيم كه يكي از ويژگي‌هاي بارز بسيج همين اخلاق مداري است.
وزير كشور ادامه داد: بسيج به اين مفهوم است كه حاضر است به خاطر مردم از خود بگذرد و من اين انتظار را از تمام مديران ارشد وزارت كشور تا ساير مسئولين و كاركنان وزارت كشور دارم.
محصولي تصريح كرد: انتظار دارم كه در اين وزارتخانه اخلاق مداري محور كارها قرار گيرد و همه به صورت خاضعانه و متواضعانه در برابر مردم حاضر شوند.
وي ادامه داد: خدايي نكرده احساس نشود كه حتي در نقاط دور افتاده يك مسئول اخلاقي غير از اخلاق بسيجي كه واقع مبعث از تواضع كامل است، صورت دهد. بايد بتوان اخلاق مداري را در راس كار قرار داد كه بدون اين مهم پيشرفت مديريتي نيز حاصل نمي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.